Entrades

INTRODUCCIÓ AL TREBALL

Imatge
El nostre treball tracte sobre la contaminació. Què és la contaminació? L a contaminació és l'alteració de les propietats d'un medi per incorporació generalment deguda a l'acció directa o indirecta de l'hom e . Qui produeix contaminació?  Les ciutats i les indústries produeixen contaminació,  ja que els abocaments es concentren en una sortida única; en canvi l’agricultura produeix contaminació  difusa,  ja que els fertilitzants i els productes amb acció biològica que es fan servir es dispersen pels conreus i són transportats per l’aigua a través del sòl.  Quins són els principals focus de contaminació? Els principals focus de contaminació són:        La contaminació agrícola  s'origina amb l’ús excessiu de adobs i la utilització d’herbicides.        Les grans aglomeracions de població a les ciutats costaneres produeixen quantitats enor...

ELS DEU PAÏSOS MÉS CONTAMINANTS

Els països més que produeixen més CO 2 per habitant: ELS DEU PAÏSOS MÉS CONTAMINANTS : Kuwait 62,3 milions de tones per habitant Brunei 48, 6 milions de tones Qatar 41,58                     Oman 32,99 Trinitat i Tobago 29,96 Belize 29,62 Austràlia 28, 52 Guinea Equatorial 28,37 Bahrain 25,23 Emirats Àrabs Units 23,49

PAÏSOS MÉS VERDS

Us presentem la taula dels països més verds (els que utilitzen energies més renovables) ELS DEU PAISOS MES VERDS DEL MON: Noruega 65,5% de l'energia consumida procedeix de fonts renovables Suècia  52% Letònia 37% Finlàndia 37% Costa Rica  37% Àustria 33% Tanzània  29% Dinamarca 27% Portugal 26% Estònia 26%

INTRODUCCIÓ AL BLOG

En aquest blog tractarem temes de la contaminació. Com per exemple de l'aire, de la fauna i flora, de les platges o de les ciutats... Ho explicarem mitjançant un Powtoon creat per nosaltres, on d'una forma lúdica podreu aprendre molts aspectes que no coneixeu i que són molt importants!

QUI SOM?

Hola, som un grup de faig de 2n d'ESO de La Salle Manlleu. Estem fent un projecte sobre la contaminació i necessitem la vostra ajuda per fer d'aquest un món més net! Estem realitzant un Powtoon per conscienciar als alumnes, i per explicar molts inconvenients que no deveu saber. Gràcies!!