ELS DEU PAÏSOS MÉS CONTAMINANTS
Els països més que produeixen més CO2 per habitant:
ELS DEU PAÏSOS MÉS CONTAMINANTS:
Kuwait
|
62,3 milions de tones per habitant
|
Brunei
|
48, 6 milions de tones
|
Qatar
|
41,58
|
Oman
|
32,99
|
Trinitat
i Tobago
|
29,96
|
Belize
|
29,62
|
Austràlia
|
28, 52
|
Guinea
Equatorial
|
28,37
|
Bahrain
|
25,23
|
Emirats
Àrabs Units
|
23,49
|
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada