QUI SOM?
Hola, som un grup de faig de 2n d'ESO de La Salle Manlleu.
Estem fent un projecte sobre la contaminació i necessitem la vostra ajuda per fer d'aquest un món més net!
Estem realitzant un Powtoon per conscienciar als alumnes, i per explicar molts inconvenients que no deveu saber.
Gràcies!!
Estem fent un projecte sobre la contaminació i necessitem la vostra ajuda per fer d'aquest un món més net!
Estem realitzant un Powtoon per conscienciar als alumnes, i per explicar molts inconvenients que no deveu saber.
Gràcies!!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada